søndag 19. april 2009

Litt før og etter

I går fikk jeg levert en diger pose med godterier ifra damen som eide hunden jeg fant!!!
Det var hyggelig synes jeg.



Har svingt malepenselen i helga, og denne gamle saken fra IKEA fikk ny caffe latte farge + motiver. Skal bruke den til smykkeprosjektene mine tenkte jeg....


Mulig jeg tok litt av med motivene....kan hende jeg maler over noe.
Men bedre ble det hvertfall!!!







Var på Fretex i går, og da fant jeg denne søte lille hylla til 30 kroner. (Skal jammen meg gå oftere til Fretex. Der hadde de mye rart gitt!!) Hylla fikk et strøk grunning, samt ett strøk caffe latte (var bare caffe latte malingsrester jeg fant i kjellern, ...og man tager det man haver...)

Og sånn ble resultatet. Kantet med en tøy bord jeg hadde liggende. Skiltet er fra Mias interiør
Lyset er selvlaget!!

Speilet er fra IKEA og koster vel 15 kroner eller noe sånt. Kunne vel egentlig bare kastet det for det hadde ligget og slengt lenge. Men tenkte jeg skulle prøve litt, og da ble resultatet slik:




Caffe latte igjen...blonder, paprblomst og motiv av en alv. (ikke så lett å se da men...) Synes det ble greit :)






5 kommentarer:

  1. Så bra at eieren satte pris på at du hadde tatt vare på hunden deres.

    Så fin den lille kommoden ble:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Maling gjør susen:O)Kjempefint..

    SvarSlett
  3. Så koselig da,en haug me snavvel hehe..fine ting du har fått til her da,Freetex er jommen ikke dumt!!Er innom nå og da;) Kos deg!!!!*klæm*

    SvarSlett
  4. Hei og hopp :)

    DU HAR VUNNET INNE HOS MEG...!!!

    *--- Klem ---*

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)