onsdag 15. april 2009

Snufs!

























Endelig fant jeg baderomsinnredninga jeg ville ha....og så er den utsolgt!!!!!!! Det er så typisk min flaks. Kommer ikke nye før i november. Og så lenge kan jeg bare ikke vente med å vaske meg ;)
De hadde den på lager i 170 bred da. Den blir det egentlig ikke plass til.. Så da må jeg (ikke jeg da.......rørleggern) flytte vaskemaskin i kjeller. Der må han også meisle opp golv og sette inn sluk. Deretter må han flytte rørene som allerede er montert på badet....Men jeg mener det er vært det!!! Skal snakke med rørleggern i morra, å håpe på at han kan løse dette.
Bare må ha den innredninga!!!

























Nye puter laget i dag. Den ene skal være gave :)

4 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig dumt.Håper det løser seg på en slik måte at du til slutt blir fornøyd.Lykke til.

    SvarSlett
  2. Den fineste baderomsinnredninga jeg noen gang har sett, så heldig du er som får noe så vakkert på badet ditt! :)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du bare MÅ HA denne baderoms- innredninga. Den var bare helt skjønn. Håper det ordner seg, og at du får denne vakre skapningen på ditt bad.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei.
    Den butikken jeg har innlegg om i bloggen min er i jomfru gata, virkelig verdt et besøk, og serlig i morgen med 20% :-)
    Håper det ordner seg med badeinnredninga!!

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)