onsdag 13. mai 2009

Det nermer seg!!

Endelig!!! Det ser ut til at vi kan begynne å flytte om 1 mnds tid. I går handlet vi flis til vaskerom og gang. Stakkars Caravellen var fullastet av flis, og hadde bakenden nestn ned i bakken. Jeg trodde nesten ikke at den skulle greie å frakte alt hjem. Men den gamle traveren sviktet oss ikke. Flisa på bildet skal vi ha på vaskerommet. Men golvet blir sjokoladefarget. I gangen blir det blanke, grå flis. Håper det blir fint :) Flisleggerne skal begynne på fredag, så det er mulig det kommer bilde av den snart :)
Denne fant jeg på Finn.no..... Ka i all verden ska du med den? si gubben. Tja...si det. Kjekt å ha :) Har jo kjøpt meg masse nytt stoff på stoff og stil, så det kan jo hende det kan bli bruk for den...

Endelig fant jeg det jeg lette etter. Har lenge hatt lyst på ett slikt et. Dette er fra Lisbeth Dahl. Bare måtte ha det :)

Passer godt inn i skapet foreløpig :)



4 kommentarer:

  1. Stettfatet med glasskuppel er kjempe fint syns jeg også!

    Hilsen L-jo

    SvarSlett
  2. He-he,ja det samme spurte mannen min når jeg kom hjem med to slike byster...Hvor mye måtte du gi for den på Finn?

    SvarSlett
  3. Jeg fikk 2stk for tilsammen 300,-en klesbutikk som skulle legges ned..Men jeg ser jo mange må ut med over 1000-,så du har gjort et godt kjøp du også....Jeg har vist min i et tidl.innlegg..Titter innom deg igjen jeg:O)

    SvarSlett
  4. Hei, her har jeg aldri vært før, så koselig du har det!
    Jeg vil gjerne følge bloggen din...

    Ha en fin uke, kommer innom senere en dag

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)