onsdag 6. mai 2009

Prima færdig hæk!!

Har tenkt på denne ferdige hekken, som leveres i forskjellige lengder. Tenker på en som er ca. 150 høy. Orker ikke å kjøpe en som er liten, for så å vente i årevis før den blir høy.


Utrolig kjekt da...på formiddagen er det fullt innsyn, på ettermiddagen kan man kose seg bak denne hekken!!!

Skal kjøpe den gjennom jobben, siden vi får litt rabatter på sånt.

Her kan dere lese mer om Prima færdig hæk.
Har fått tak i disse gamle kommoden fra tidlig 1900 tallet. Vippespeil på toppen. Disse skal males så klart, og få nye knotter. Gleder meg til å se resultatet.

4 kommentarer:

  1. Praktisk hekk. Kommodene var nydelige.

    SvarSlett
  2. En sånn hekk ønsker jeg meg og.. Er såå kjedelig å måtte vente i mange år...

    Nydelige møbler :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. herlig herlig :) ingenting er verre enn å vente på at busker og trær skal vokse :)
    Hekken ble fin og møblene var vakre!
    Klem/Lisa

    SvarSlett
  4. Koselig m hilsen på bliggen min :o)
    Ja, d er en fin plass.. og der vi bor er d så barnevennlig, så vi trives veldig godt! :o)

    Vet du hva slike hekker kommer seg på i pris? det så jo helt genialt ut :o) er det Prima i Trondheim som har de?

    Ha en super dag :) er spent på hvordan møblene blir etter at de er malt.. blir sikkert nydelig! Mitt skattekammer i Trindheim har mange fine knotter, men, det vet du sikkert :)

    Klem :)

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)