tirsdag 13. april 2010

Badet vårt


Da drister jeg meg til å legge ut litt bilder av badet vårt :)
Innredningen er fra ett dansk merke, som jeg ikke kommer på i farta.




Toalettet er fra villeroy & boch, type subway.
Syntes fasongen på de toalettene var så fine, og så er de ganske praktiske. Pga den runde formen, så er de enkle å holde i orden :)




Dusjgarnityr fra hans grohe.
Italienske mosaikkflis :)




Regndusj i taket. Også hans grohe. Herlig!!!




Massasjebadekar ( les: torturkammer, blir jo blå og gul av de greiene der)
Den kjøpte vi på obs for en rimelig penge!!!




Smykkestativ fra Lisbeth Dahl.
Kjøpt på den fine butikken på flyplassen :)




Knagger fra kitchn








Og her er ett av mine siste prosjekter. Alice in wonderland smykker!!!
Kanskje kommer det noen til salgs på Frida hjørne :)

1 kommentar:

  1. FOR et hærlig og flott bad du har,med masse fine detaljer .Kjempesøtt det siste smykket du viser.Den Crome Sølvsprayen som jeg har brukt på det siste skapet selges på BilTema.Ha en fin kveld,klem sissel

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)