fredag 14. mai 2010

Frk. Fjong?

Sjekk disse søte knappene!!!
Sjekk ut siden til SnellaogPetronella Alle knappene er håndlagde!
MAn kan til og med få eget motiv om man vil!!
Jeg har tenkt på at disse må være lekre å pynte opp en kåpe eller jakke med.
Det er bare fantasien som setter grenser :)
Nye smykker er lagt til i shoppen, og flere kommer etter hvert.
Nye kjoler skal også komme. Ting tar bare litt tid!!
Alice i Eventyrland, er noe av det hotteste akkurat nå....og jeg hiver meg på trenden. Fere kommer etterhvert!!

3 kommentarer:

  1. Hei. Så koselig blogg du har, og så mange fine kjoler du har laget! Oppskriften på tøflene finner du her: http://hobbykroken.blogdrive.com/archive/191.html. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Så morsomme knapper:)

    Og for noen nydelige smykker du lager!!! Virkelig lekre!

    Håper du har hatt en flott 17 mai feiring:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte disse knappene da.Og lekre smykker,du er jo så flink.Ønsker deg ei fin pinsehelg,klem sissel

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)