søndag 6. juni 2010

Sjenken er snart ferdig. Den er kjøpt på Finn for en billig penge, og selvfølgelig malt hvit etterpå. (det var visstnok en ordentlig drittjobb i følge min mann som hadde påtatt seg maleoppgraget...)



Så har jeg hatt bursdag!!!



Nermer meg faretruende ett nytt tall.... Hmmm



Jeg fikk masse fine gaver:





















Denne lekre lykta fikk jeg i bursdagsgave av tanta mi. Lekker, lekker synes jeg!!!



(kan ikke få nok av slike lykter!!!)





















Og denne fikk jeg av Nina. Kjempesøt!!!



Hang en sånn søt lappe på, hadde ikke hjerte til å ta den av :)













































Jeg har fått lovnad om en overlock maskin av min snille mann. Hurra!!!!









Ha en strålende dag folkens!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)