torsdag 28. januar 2010

Kjøkkenbilder


Dette er litt av kjøkkenet. Liker kjempegodt kjøkkenvekta som jeg kjøpte for litt siden.




Denne kassen fikk jeg av kine. Den ble spraylakkert ( måtte bare prøve spraylakkering...ser mange av dere bloggere skriver så varmt om dette:))
Så fikk den ett klistremerke hvor det står "smør 5øre"




Og sånn ser det da ut i den andre enden av kjøkkenet. Eh...
Ikke spesielt bloggfint bilde men ... Kakebaking sto på tapetet den dagen. Hehe.




Ny hylle har fått plass på kjøkkenet.




Denne fikk jeg av kine, hos veien Husby. Nydelig!!!!




Gammel rød krukke som også ble spraylakkert. Og ett bilde ble limt utenpå. Zimzalabim....shabby krukke ;)




Bilde kjøpt hos Tine. Tror det er Jean d'arc Utrolig flott ihvertfall :)

1 kommentar:

  1. Den hyllen din hadde du pyntet kjempefint!! Jeg har enda ikke turt å prøve meg helt på spray lakkering...hva synes du, fungerte det bra? Blir det like fint eller kanskje finere enn om en bruker malerkosten?

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)