lørdag 13. februar 2010

Give away







Tenkte å ha en liten give away!!!
Dette er to håndlagde swarovski og krystall armbånd. Får det ikke helt fram på bildet, men de glitrer veldig :)


Well; you know the drill; legg igjen en kommentar under dette innlegget, og legg deg samtidig til som følger.
Trekker 2 vinnere som får hvert sitt armbånd 1. mars





Og så har jeg fått dilla på vaffelsøm!!! Det er jo så enkelt!! Og så gøy!!! Blir nok en del av dette framover :)





Denne er sydd i silkestoff fra stoff og stil :)


Ha en fortsatt fin helg da :)

4 kommentarer:

  1. Så klart æ bli med!!:))
    Å du e såå flink te å sy!!Kjempefin kjole da!:)klæms

    SvarSlett
  2. Flott hobbyblogg og giveaway blir jeg gjerne med på

    SvarSlett
  3. Så morro ,dette blir jeg gjerne med på.klem sissel

    SvarSlett
  4. Hei ! Jeg vil også være med! Har ikke blogg selv. alinaene20@yahoo.com
    Hilsen Alina

    SvarSlett

Jeg blir fryktelig glad om akkurat du legger igjen en liten hilsen til meg ;)